9.05.2019

Michael Crowley


" Rób to co robisz brat, świat jest dziki,
Nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim." 



AUTOR|| Robert Scott Wilson
DANE || Michael Crowley. Często używa zdrobnienia Mike.
WIEK || 24 lata
ZDOLNOŚĆ || Demony istnieją od wieków, a od wielu lat żyją wśród ludzi i choć kiedyś miały widoczne rogi oraz ogon, tak teraz nie da się odróżnić demona od człowieka. Piekielne istoty do perfekcji opanowały przybieranie ludzkiej postaci, przez co nigdy nie wiesz kogo mijasz na ulicy. Zdarzają się jednak takie przypadki, gdzie rogata istota przejmuję ciało oraz duszę danego osobnika i jeśli pasożytowi się spodoba, zostaje z nim do końca życia. Właśnie tak było z Michaelem, który został opętany przez Corsona, przez co w jego żyłach płynie demoniczna krew. Odziwo oby dwoje się dogadywali, lecz gdy rogaty przyjaciel z niewyjaśnionych przyczyn opuścił ciało mężczyzny, doszło do mutacji. Ludzkie ciało, posiadające resztki demona, zostało ponownie opętane, co doprowadziło do utraty człowieczeństwa. Crowley stał się w większości Demonem, bestią przypominającą drakonida, choć drakonidem nie można go nazwać. Piekielna istota o gadzim wyglądzie, krótko mówiąc mutant bądź po prostu Demon. Mężczyzna nie utracił swoich starych zdolności, ale też nie zyskał nowych, a jego jedyną zmianą jest Demoniczna Postać.
CHARAKTER || Ciężko jest mnie opisać ze względu na dość mieszany charakter, gdyż dopasowuję się do obecnej sytuacji. W szkole przeważnie jestem spokojny, ładne nauczycielki onieśmielam swoim uśmiechem, a uczniowie sami pytają się o dodatkowe zajęcia, ponieważ nie mam kija w dupie i podchodzę do młodzieży na luzie, aby Ci czuli się dobrze na zajęciach. Używam czegoś takiego, jak poczucie humoru, czego niektórym nauczycielom brakuje, i nie raz zażartuję z młodzieżą. Oczywiście przez większość lekcji skupiam się na nauczeniu ich samokontroli, gdyż to jest wtedy najważniejsze, bo żeby mieć wolne, trzeba najpierw popracować.
Wiadomo, w szkole trzeba się zachowywać, żeby po dniu nie wylecieć na zabity pysk. Jednakże poza murami akademii jestem całkiem inny. Bardziej zachowuję powagę, a jedyny uśmiech, jaki u mnie spotkasz, to taki sarkastyczny lub naturalny, skierowany do ładniej kobiety. Jak już wcześniej wspomniałem, owy uśmiech nieźle działa na kobiety, może dla tego rodzina uważa mnie za inkuba. Wobec obcych osób jestem neutralny względem zachowania, bo głupio by wyszło, gdybyś Ty chciał mnie pobić, a ja bym prosił o litość. Wiadomo, że się odwdzięczę za Twój czyn, więc radziłbym trzymać nerwy na wodzy, lecz w przypadku pomocy, czynię to z dobrego serca, o ile te jeszcze posiadam, i nigdy nie chcę czegoś w zamian. Brzmi dziwnie, co nie? Za młodu dość dużo przeskrobałem pod wpływem nerwów i raczej nie chcę ponownych problemów.
Gdy kogoś uznam za dobrego znajomego, choć raczej trudno nawiązać ze mną jakąkolwiek znajomość, częściej przywitam taką osobę z lekkim uśmiechem, a może nawet porozmawiam. Nigdy nie otwieram się na tym etapie, więc licz się z tym, że zdarzy mi się skłamać dla własnego dobra, choć osobiście za tym nie przepadam.
Jeśli znajomość przerodzi się w przyjaźń, co jest prawie niemożliwe, będziesz mógł na mnie liczyć w każdej sytuacji. Schować zwłoki człowieka, którego przed chwilą zabiłeś? Żaden problem. Usunięcie ze świata osoby, która nie daje Ci spokoju? Z wielką chęcią. Rzadko kiedy mam możliwość trenowania na żywych ludziach, lecz pamiętaj, że zdrada nie wchodzi w grę. Zagwarantuje Ci wtedy nieźle porąbane koszmary, które doprowadzą Twoją psychikę do zniszczenia. Uwierz, w tej kwestii jestem nieźle rąbnięty. Ewentualnie podrzucę Twoje dane mojemu młodszemu bratu, chłopaczek ma jeszcze gorzej z głową ;).
Pod względem ogólnym mojego charakteru, należę do osób bardzo odważnych, jak i wyrozumiałych, gdyż w życiu bywają różne sytuację. Samego opanowania mi nie brakuję i ciężko wytrącić mnie z psychicznej równowagi, lecz jeśli dojdzie do spadku opanowania, może być różnie. Przeważnie staję się nerwowy, mało kiedy agresywny, lecz wtedy jestem bardziej skłonny do bójki, co raczej staram się unikać. Wobec kobiet odnoszę się z szacunkiem, o ile ta na takie traktowanie zasługuję, lecz nigdy nie uniosę ręki na płeć piękną. W ich towarzystwie częściej można zauważyć uśmiech i od czasu do czasu jakiś miły komplement.
APARYCJA || Michael jest zadbanym brunetem, jego tęczówki oczu wpadają w brąz, które czasem wyglądają na czarne, co dodaje mężczyźnie ciemnego charakteru. Ogólnie mierzy sto osiemdziesiąt sześć centymetrów wzrostu, co dobrze współgra z wyrzeźbionym ciałem. Dba o siebie pod każdym względem, aby wyglądać jak mężczyzna, przez co na jego twarzy zawsze widać lekki zarost, a w jego garderobie znajdziesz również męskie oraz schludne ubrania.
ZAINTERESOWANIA || Posiadam wiele zainteresowań, np. szkicowanie na jasnym papierze, głównie ołówkami, czytanie dobrych kryminałów, codzienne treningi w postaci biegania lub siłowni, motoryzacja, a nawet zwierzęta, przeważnie te duże, choć wyjątkiem są mojej pupile. Przez brata zaczęły kręcić mnie zjawiska paranormalne i czasami o tym dyskutujemy, co nie zdarza się zbyt często. Interesuję się także sportami ekstremalnymi takimi jak parkour, wspinaczka górska, drift oraz wyścigi, czasami uliczne, lecz staram się czynić to na pobliskim torze. Jako dietetyk oraz żywieniowiec, potrafię dobrze dobrać składniki, a zatem gotuję dość dobre potrawy.
PRACA || Jest właścicielem niewielkiego pubu "Silent Crow" w centrum Seattle. Za dnie pracuje w Emerald Academy jako nauczyciel samokontroli oraz psychologi dla uczniów nadnaturalnych.
ZAMIESZKANIE || Razem z młodszym bratem Ashtonem, mieszka w piętrowym mieszkaniu na szczycie niewielkiego wieżowca, w samym centrum Seattle. W dolnej części mieszkania znajdują się standardowe pomieszczenia, takie jak jadalnia z kuchnią, pokój kinowy (po lewej stronie)  czy niewielka łazienka, zaś na górze są dwie sypialnie z przesuwnymi drzwiami, również łazienka oraz dwie skromne garderoby dołączone do wcześniej wspomnianych sypialni. Na tym piętrze jest także wyjście na taras.
POJAZD || Po wypadku samochodowym, jego poprzednie BMW trafiło do kasacji. Pomimo tego Crowley nie zrezygnował z marki i po wypłaceniu odszkodowania zakupił BMW X6 M. Posiada kilka dodatkowych funkcji, o których wie tylko jego właściciel (nie, nie zamienia się w maszynę do zabijania...).
Posiada również motocykl marki yamaha, który pomimo niewielkiej pojemności czterystu centymetrów, ma ogromną moc, a lekka konstrukcja umożliwia szybkie nabieranie prędkości oraz rozpędzanie się blisko dwieście km/h. Pomimo tego, do jazdy Mike zakłada tylko kask oraz skórzane rękawiczki.
RODZINA ||
Ashton Aleister Crowley - młodszy brat, który jest również najlepszym przyjacielem.
Iris Hemfield - Crowley - matka, za którą Mike nie przepada, zaś bratu pozwala wyrobić swoje zdanie na jej temat.
Olivier Crowley - ojciec, pełnej krwi czarownik, wnuk Aleistera Crowleya. Mężczyzna o nim również nie ma dobrego zdania.
Elizabeth i Zachary Highpeak - starsze małżeństwo, które adoptowało Michaela oraz Ashton.
PARTNER || Był w jednym związku, lecz nie trwał on długo. Obecnie samotnik.
HISTORIA || Ze względów bezpieczeństwa wraz z bratem zostaliśmy oddani do rodziny zastępczej, a dokładnie do starszej pary, którzy magie mieli w jednym palcu. Miałem wtedy sześć lat, zaś Ash około dwóch.  Opowiadali nam o naszych korzeniach, a szczególnie o rodzicach, za którymi do dzisiaj nie przepadam.
Mając lat siedemnaście, w moim życiu przyszedł czas buntu, a za tym liczne imprezy oraz wieczne stawianie na swoim. To właśnie wtedy często traciłem nad sobą kontrolę, przez co Demon od razu budził się do życia. Nie raz rozwaliłem swoją sypialni czy prawie pozbawiłem życia staruszków, lecz zawsze było coś, co mnie uspokajało - treningi, przekładanie swojej energii na worek treningowy czy godzinne biegania po mieście. Z czasem doszła do tego medytacja, którą stosuję do dzisiaj. Jednakże w tak młodym wieku doszło do tragedii, a dokładnie po upiciu się napojem alkoholowym oraz zażyciu środków odurzających, wykorzystałem przyjaciółkę w loży vip, zaś później zabiłem jej chłopaka oraz solenizanta tamtejszej imprezy. Demon całkiem nade mną zawładnął i kazał mi wrócić do domu, gdzie rozpętało się niezłe piekło. Opiekunowie na widok czarnej kreatury spanikowali i schowali się w pomieszczeniu obok, zaś na mojej drodze stanął mój młodszy brat - Ash. Przyznam, że widziałem różne dziwne sytuację, lecz ta do dzisiaj jest dla mnie czarną magią, dosłownie. Ten młodociany, czarnowłosy chłopak, bez większego problemu "uśpił" mój demonizm, choć ostrze mojego miecza spoczywało na jego szyi. Po tej sytuacji zacząłem chodzić do Emerald Academy w Seattle, gdzie wszystko się ułożyło. Z czasem zamieszkałem w owym mieście, podjąłem dodatkową pracę i wykupiłem zniszczony lokal, który później został wyremontowany i oddany do użytku. Gdy dowiedziałem się, że Ash chodzi do akademii, zabrałem go do swojego mieszkania i tak żyjemy do dzisiaj - ja jako nauczyciel w Emerald Academy oraz właściciel pubu "Silent Crow", zaś Ash jako uczeń i tak, zdarza mi się go uczyć.
HISTORIA ZDOLNOŚCI || Odziedziczona i opanowana dzięki silnej woli walki oraz pobytu w Emerald Academy.
ZWIERZAK ||




Rav 
Czteroletni samiec kruka, który nie ma zamiaru opuścić Michaela. Jest on z lekka większy od innych krukowatych, co wyróżnia go od pozostałych. Są podejrzenia, że Rav jest obserwatorem i wysłannikiem bogów, a w jego ciele kryje się ludzka dusza. Skrzydlaty zawsze znajduję się w okolicy mężczyzny i nie da się go złapać, gdyż zawsze jest krok przed Tobą.


~

Siwa
 Trzyletnia kotka rasy sfinks. Ta radosna golaska jest przepełniona energią i wszędzie jej pełno, szczególnie tam, gdzie są domownicy. Wprowadziła do życia Michaela spokój i znaczne opanowanie, przez co mężczyzna nie traktuje jej jak zwykłego kota, a jak członka rodziny. Siwa uwielbia chodzić w ubrankach i tulić się do bruneta, a szczególnie do jego torsu wchodząc wcześniej pod jego koszulkę. W godzinach porannych kotka przebywa z kocim cieniem, aby ta nie czuła się samotna.
INNE ||
✓ Ukończył kilka kursów:
     * Ratownika medycznego oraz wodnego,
     * Pedagogiczny oraz psychologiczny,
     * Dietetyki oraz żywienia,
     * Dodatkowy kurs dla kierowców (Drifting),
     * Naprawy pojazdów samochodowych oraz jednośladowych,
     * Podstawy weterynarii,
     * Ma uprawnienia do prowadzenia pojazdu cztero- oraz dwukołowego.
✓ Palił kiedyś nałogowo tytoń, lecz odstawił to paskudztwo i przestawił się na naturalne substancje.
✓ Nie spożywa alkoholu bez okazji, a jeśli takowa się nadarzy, pije w bardzo małych ilościach. Woli mieć kontrolę nad sobą.
✓ Jest zdecydowanie heteroseksualny i nie zamierza zmienić tego zdania.
KONTAKT || вanѕнee#7797 [discord]

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Szablon
synestezja
panda graphics