9.05.2019

Harriet Shepherd


"Bez względu na to, jak źle jest w danym momencie, 
to tylko moment."


AUTOR || Lauren Calaway [modelka]
DANE || Harriet Shepherd
WIEK || 24 lata
ZDOLNOŚĆ || Jak każdy wampir wyższy, Shepherd posiada zdolność samoregeneracji, co potrafi nieźle wyssać energię, oraz naturalnie wytężone zmysły słuchu, wzroku, węchu, w tym znacznie więcej siły, niż zwykły człowiek. W ludzkiej postaci potrafi ukazać długie, czarne pazury, co rzadko się zdarza u wampirów tego stopnia. Tajnym sposobem komunikacji są kruki, lecz tylko nieliczne wampiry potrafią zapanować nad tymi skrzydlatymi istotami. Dobrze współpracują podczas ataku.
♦ Teleportacja - przemieszczenie się z obecnego miejsca do innego, o którym pomyśli białowłosa. Podczas przenoszenia się pomiędzy punktami zostawia za sobą czarną poświatę. Prócz siebie, może przenieść też inną osobę, lecz maksymalnie trzy. Z czasem wyćwiczyła teleportację do tzw. Migania, czyli natychmiastowe przenoszenie się w danym obszarze. Bardzo skuteczne podczas walki.
♦ Paraliż – spowodowanie zaburzeń nerwowych u drugiej osoby poprzez dotyk. Taka osoba upada obezwładniona na ziemie, rzadko kiedy przytomna. Od jakiegoś czasu kontroluję swój dotyk, lecz natężenie paraliżu nadal jest losowe. Wampirzyca podczas gniewu może wytworzyć fale paraliżującą.
♦ Wampirza mgła – przeważnie w kolorze smolistej czerni lub w jej bladym odcieniu. Zależy to od aktualnej siły dziewczyny – im sił mniej, tym mgła jaśniejsza. Osoby przebywające w tym oparze zaczynają się dusić i przeważnie umierają. Również dobrze działa jako ochronna bariera w postaci ściany mgły, która jest nie do przebicia. Jednak ta mgła żyje i podczas znacznego niebezpieczeństwa, mgła wypuszcza mocne macki, które robią to, co każe dziewczyna.
♦ Mglak – przemiana w mgłę wymagająca bardzo dużego skupienia i przede wszystkim energii, a już pod jej postacią, ta energia bardzo szybko się zużywa. Również jest w kolorze czarnym z przebłyskiem bordowego, a czasem staje się niewidoczna. Dzięki temu może przemieszczać się w nadludzkiej prędkości, wciskać się w małe szczeliny, a nawet w dziurkę od klucza! Nie da się jej zranić, gdyż mgły nie uderzysz. Rani ją naturalne światło skierowane głównie na dziewczynę.
Strzyga – jest to nic innego, jak przemiana w wampirzą strzygę. Czarna mgła mająca sylwetkę kobiety bez dolnych kończyn, białe, puste spojrzenie i długie szpony mogące przebić wszystko. Wielkością przypomina samą białowłosą, a jej nadprzyrodzone umiejętności są dwukrotnie silniejsze. W większości przypadkach nie ma kontroli nad strzygą i jedynym ratunkiem jest inny wampir wyższy.
♦♦ Oczywiście białowłosa nie jest wszechmogąca i wszystko ma swoje granice. Przeciążenie organizmu jest stopniowe i niesie za sobą niemiłe konsekwencje, które mogą nawet zabić.
I Zwykłe krwawienie z nosa, które ustępuje po chwili.
II Omdlenie, lecz bez utraty przytomności.
III Utrata świadomości. Nie docierając do niej słowa i sama nie może nic powiedzieć.
IV Szybka utrata przytomności. Organizm w samoobronie reaguję przemianą w mgłę lub przenosi.
V Bolesna utrata świadomości bez możliwości samoobrony.
VI Wewnętrzne krwawienie doprowadzające do śpiączki. Ustępuje po dniu.
VII Śpiączka doprowadzająca do śmierci organizmu, lecz nie umysłu. Jedynym ratunkiem jest wampir jeszcze wyższego stopnia – Wampir Ukryty.
APARYCJA || Zacznijmy od góry. Naturalnie białe włosy, które czasem wpadają w jasny blond. Przeważnie są proste i sięgają do połowy pleców, choć zdarzają się falowane. Wtedy spina je w kok lub kucyka puszczając kilka kosmyków. Cera dziewczyny jest nieco naturalnie opalona i nie używa żadnych rozjaśniaczy ani różu. Kolor oczu jest dość trudno określić, gdyż to zależy od padania światła. Raz są ciemnoniebieskie, a innym razem szaro-niebieskie. Tutaj używa cieni i zawsze posiada makijaż, który robi dość delikatnie. Trudno jest go zmyć ze względu na swoje związki chemiczne, można stwierdzić, że wtapia się w skórę Harr. Usta dziewczyny są naturalnie jasne i czasem używa również jasnej pomadki. Zawsze zakłada dwa kolczyki na dolną wargę. Jej kły po obu stronach, są znacznie zaostrzone i nie raz sama siebie okaleczyła, przez co stara się nie uśmiechać, jedynie unieść kąciki ust. Ogólnie Harr mierzy 176 cm wzrostu i ma dobrze zbudowane ciało. Nie jest ani gruba, ani chuda. Można powiedzieć, że tak w sam raz. Posiada tatuaż na prawym przedramieniu, który zrobiła z własnej woli i ma bardzo duże znaczenie. Na lewym przedramieniu posiada czarnego kruka, co nawiązuje do wampira znacznie wyższej rangi. Od niedawna posiada symbol naznaczenia na lewym nadgarstku, który powstał podczas bardzo bliskiego spotkania z ukrytym. Owe znaczenie znają tylko inne wampiry lub osoby siedzące w temacie krwiopijców, natomiast nosiciel takiego symbolu jest traktowany z większym szacunkiem. Co do ubioru to nigdy nie założy na siebie sukienki czy spódnicy, chyba że jest jakaś uroczystość. Tak samo jest z wysokimi butami. W jej garderobie znajdziesz tylko ciemne ciuchy oraz adidasy, od czasu do czasu but typu treking.
CHARAKTER || Wobec osób, których nie znam, jestem małomówna, lecz jeśli już ktoś tak bardzo chcę nawiązać ze mną kontakt, odnoszę się do niego z szacunkiem, o ile takowa osoba na to zasługuje. Potrafię być wredna w swojej wypowiedzi, więc lepiej uważać na to, co się do mnie mówi. Mam dobrą pamięć, co jeszcze bardziej może pogorszyć Twoją sytuację. Jeśli jest to możliwe oraz bezpieczne, pomogę drugiej osobie we wskazaniu kierunku lub wyjaśnieniu gdzie co się znajduję, lecz nie nadużywaj mojej dobroci. Jestem osobą cierpliwą, lecz pytanie milion razy mnie o to samo, może doprowadzić do wyczerpania owej cierpliwości, a jednocześnie doprowadzeniu do zignorowania osoby pytającej. Jest to nie miłe, owszem, ale ma to swój powód - wystarczy, że na siebie spojrzysz.
   Dopiero w grupie przyjaciół otwieram się do wszelkich rozmów i jestem bardziej zainteresowana moim rozmówcą. Tylko wtedy się uśmiecham czy śmieje, bo tak, posiadam poczucie humoru i wiem, co to dobra zabawa. Był jednak taki moment w życiu, gdy totalnie odcięłam się od świata, a dokładnie po opuszczeniu Williston, jednocześnie pozostawieniu tam najlepszego przyjaciela. Z czasem udało mi się po tym pozbierać, lecz było naprawdę trudno. Jako Twoja przyjaciółka, zawsze Ciebie wysłucham i pomogę, nawet jeśli będzie trzeba wskoczyć w ogień.
   Patrząc ogólnie na mój charakter, jestem osobą spokojną i raczej opanowaną, choć nie raz dochodziło do nerwów czy kłótni, co jest w sumie normalne w życiu. Nie brakuje mi odwagi czy pewności siebie, gdyż znam swoje możliwości i jeśli wiem, że dam radę, podejmuję się danego działania. Dzięki swojej inteligencji oraz szybkiemu myśleniu, mogę z miejsca ruszyć do jakiejś akcji czy zadania, gdyż działanie na spontanie nie stwarza żadnego problemu. Po części zawdzięczam to swojej rasie, która ogólnie należy do mądrych stworzeń. Okazywanie jakiejkolwiek miłości do drugiej osoby jest prawie niemożliwe, gdyż nie potrafię się od tak w kimś zakochać i nie zdarza mi się wzdychać na widok zadbanego mężczyzny. Po prostu nigdy nie trafiłam na osobę, która zasługiwałaby na takowe uczucie. Jednakże wiem co to flirt, gdyż akurat to było potrzebne w pracy jako tajny agent. Wiadomo, zwabienie danego mężczyzny i zdobycie jego zaufania. Właśnie, zaufanie, coś czym darze tylko najbliższych przyjaciół, gdyż nawet znajomym nie ufam. Taka ze mnie zołza. Natomiast zdradzenie mnie równa się problemy do końca Twojego życia.
ZAINTERESOWANIA || Takim głównym zainteresowaniem jest czytanie, przez co podczas rozmów zdarza mi się używać słowa, których większość ludzkości nie zna. Jak wiadomo, czytanie rozwija kreatywność, a za tym idzie chęć przelania myśli na papier, inaczej szkicowanie bez użycia kolorów - same ołówki lub czarny długopis. Nietypowym, a zarazem ulubionym zainteresowanie jest broń palna, w tym łuk, oraz broń biała, szczególnie krótkie ostrza, co również wskazuję na to, że potrafię się tym obsługiwać, a nawet posiadam na nie pozwolenia. Z tym wiążą się sztuki walki, szczególnie kick boxing, który trenowałam już od dziecka. Jestem w stanie naprawić jakiś pojazd, lecz nie zaliczam już tego do zainteresowań, a raczej jako poboczne hobby, gdyż coraz rzadziej się tym zajmuję. To samo tyczy się gry na fortepianie oraz gitarze akustycznej - umiejętności zostały, lecz większe zainteresowanie zanikło.
PRACA || Najemnik. Często potajemnie wypełnia zlecenia dla Sopportare. 
ZAMIESZKANIE || Shepherd samotnie zamieszkuje średniej wielkości domek w spokojniejszej części Seattle. Pełny wgląd.
POJAZD || Ulubionym środkiem transportu stała się nowa Audi RS7 Quattro w automatycznej skrzyni biegów, o którą dba równie dobrze, jak o poprzedniego Datsuna 240 Z. Samochód kryje pod maską skromne 4.0 V8, co daje blisko sześćset koni mechanicznych i pozwala rozpędzić się do trzystu dwudziestu km/h. Kobieta często nazywa go pieszczotliwie "Szarak" lub "Grafit".
Pobocznym środkiem transportu jest motocykl Yamaha R1 2018, której sama nazwa wskazuje na silnik o pojemności jednego litra, dwieście koni mechanicznych rozpędza do prawie trzystu km/h, lecz Shepherd nigdy tego nie testowała. Posiada kombinezon, lecz bardzo rzadko go ubiera, lecz kask oraz rękawiczki są obowiązkowe.
RODZINA ||
Nicodemus Rodriguez - pradziad ze strony matki, po którym odziedziczyłam wampiryzm. Żyje do dzisiaj, ma się dobrze i jest oczywiście wampirem wyższym.
Kevan Thesiger - człowiek, który nie raz uratował mi życie i jako jeden z dwóch osób jest w stanie to uczynić, gdyż jest wampirem wyższym. Stał się przyjacielem, z czasem starszym bratem.
♦ Vergil Svensson - najlepszy z najlepszych i nie zastąpiony pajac w historii.
♦ Jeremy Shepherd - Ojciec. Na początku chciał dla mnie dobrze, lecz gdy matka zagroziła mu rozwodem, stał się surowy i obojętny.
♦ Valery Shepherd - Matka. Najgorsza osoba w moim życiu, która już po urodzeniu chciała mnie porzucić. Nie uznaje jej za moją rodzicielkę.
♦ Zoe Shepherd - Młodsza siostra. Nie zdążyła mnie za bardzo poznać, lecz reszta domowników przestawiała jej myślenie na negatywne wobec mojej osoby.
♦ Ernest Shepherd - Starszy brat. Nigdy nie zwracał na mnie uwagi.
PARTNER || Brak.
HISTORIA ||  Pochodzę z północnej części Kanady, ze stanu Nunavut, gdzie nie było łatwo znaleźć jakąkolwiek cywilizację. Wychowywałam się tam zaledwie kilka lat, a ze względu na powiększającą się rodzinę, musieliśmy przeprowadzić się do Saskatoon w stanie Saskatchewan, które również znajdowało się w Kanadzie. Już od najmłodszych lat miałam problemy, ponieważ na świat przyszłam jako wampir, jedyna z całego rodzeństwa. Nigdy nie czułam rodzinnego ciepła czy miłości, jakby była to moja wina, że wyszło tak, a nie inaczej. W szkole też lekko nie miałam, gdyż nie raz dochodziło do pobić oraz ciągle słyszałam niemiłe słowa kierowane do mojej osoby. Czas jednak było pokazać światu, że się mylili wobec mnie. Zacząłem treningi sztuk walki i potrafiłam obronić samą siebie, przez co chcieli wyrzucić mnie ze szkoły, jednak do tego nie doszło. W wieku osiemnastu lat opuściłam dom i trafiłam na starszego szamana, który nazwał mnie cudem i darem od bogów. Ten mężczyzna nauczył mnie wszystkiego po trochu, lecz szybko nadszedł jego koniec. Pochowałam go w jego domku, który później spaliłam - zrobiłam tak, jak on mi kazał "Gdy nadejdzie mój czas, pozostaw mnie tutaj i spal moją chatkę. Chcę umrzeć razem z nią...". Wtedy wyruszyłam na południe i zatrzymałam się w Williston, w stanie Dakoty Północnej, Stanów zjednoczonych. Natomiast tam była Akademia dla nadnaturalnych i uwierz, to był najlepszy moment w moim życiu. Tak dużo tam przeżyłam, że z chęcią bym tam wróciła i kontynuowała tam życie, lecz jest to niemożliwe.
Po porwaniu mnie z Williston, żyłam jakiś czas w domu przyjaciela Kevana, który również doszkalał wszelkie moje umiejętności. Później skierował mnie do Seattle, dał jeden ze swoich domów, a nawet dostarczył mi auto oraz ukochanego Miku, za co jestem mu wdzięczna. Mimo wszystko żałuję, że nie zdążyłam pożegnać się z moim najlepszym przyjacielem.. Williston jest już przeszłością. Czas żyć na nowo w Seattle.
HISTORIA ZDOLNOŚCI || Ponoć jest to klątwa, lecz patrząc kilkaset lat wstecz, w mojej rodzinie były wampiry, a nawet jeden z nich żyje do dzisiaj. Dokładnie jest to dziad ze strony matki, matki, która chciała się mnie wyrzec. Kochająca rodzinka, nieprawdaż? Będąc w Williston, moja rasa ewoluowała w wampira wyższego i też tam uczyłam się samokontroli. W chwili obecnej wszelka nauka jest niepotrzebna, ze względu na znaczną kontrolę swoich zdolności, nie licząc strzygi, z którą nadal mam problemy.
ZWIERZAK ||
Amy
Nietoperek ma dopiero trzy lata, a jego rasa jest nadal nieznana. Co do płci, nie ma co sugerować się jego imieniem, gdyż malec jest w pełni samcem. Amy nie należy do wielkich nietoperzy, ale również nie można zaliczyć go do maluchów. Jest takim średniakiem, gdyż jego ciało bez problemu mieści się na obu dłoniach, natomiast skrzydła zwisają po za nie. Przyjazny i energiczny, skrzydlaty przyjaciel, który uwielbia tulić się do białowłosej, przez co często domaga się pieszczot. Samczyk jest roślinożerny, więc wszelkie owoce są jego słabością. Wobec obcych jest nieufny i raczej ciężko go do kogoś przekonać. Harriet uratowała go ze schroniska dla nietoperzy.


Miku
Samiec pandy rudej, który aktualnie ma pięć lat. Z charakteru samczyk jest przyjazny i uwielbia się bawić, natomiast dla obcych jest nieufny, czasami agresywny, przez co może dojść do pogryzienia. Często sypia na kanapie w salonie lub w łóżku białowłosej, a jeśli jest mu za miękko, rozkłada się na blacie lub stole. Można uznać Miku na kota, gdyż wejdzie wszędzie i na wszystko, lecz stara się nie niszczyć. Harriet dobrze go wychowała, przez co w chwili obecnej są nierozłącznymi przyjaciółmi.


Jake
Roczny samczyk szopa pracza, który już po kilku dniach swojego życia, zaprzyjaźnił się z Miku, natomiast ten wdał się w rolę idealnego opiekuna. Gdzie poszedł szop, tam była też pandka. Jake od zawsze był energiczny i przyjacielskie względem domowników, zaś na obcych nie zwraca większej uwagi. Oczywiście zostało mu to do dzisiaj i na szczęście żyje w zgodzie z resztą zwierząt.
INNE ||
♦ Miała niegdyś schizofrenie.
♦ Zdarza się jej nie spać przez kilka nocy i zawsze wygląda na wypoczętą.
♦ Krew stała się jej używką, więc ogranicza to. Za to może jeść normalne posiłki.
♦ W głównym salonie jej domu można zauważyć obraz przedstawiając Harriet, natomiast jej autorem jest Kevan Thesiger.
♦ Ma Kanadyjski akcent, który idzie odróżnić od innych.
♦ Posiada broń krótką oraz ostrze, lecz przeważnie tylko to drugie ma przy sobie.
♦ Jej ukochaną bronią jest Accuracy International Arctic Warfare [AWP].
KONTAKT || вanѕнee#7797 [discord]
RANGA || Epsilon

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Szablon
synestezja
panda graphics