6.10.2019

Od Silasa CD. Minho

Czułem na sobie wzrok barmana.
Już od kilkunastu dobrych minut co chwilę jego spojrzenie wędrowało na mnie. Nie miałem pojęcia, o co mu chodzi. Z resztą, nie obchodziłoby mnie to pewnie, gdyby nie to, że w tym patrzeniu na mnie był niezwykle uciążliwy. Bo nie mogłem przez to wlać w siebie tyle różnych drinków, co zawsze. Na pewno zwróciłby uwagę, że jak na hektolitry alkoholu, które w siebie wlałem, trzymam się całkiem nieźle. Ba, zdaję się w zasadzie nawet nie zawiany. Zupełnie jakbym przez cały wieczór pił wodę.
A gdy raz przypadkiem podchwyciłem jego spojrzenie... taa. To by było na tyle, jeśli chodzi o spokojny wieczór.
- Hej - zagadał rudy, opierając się o bar koło mnie. Odchyliłem się odruchowo na stołku, na którym siedziałem, by znaleźć się dalej od niego. Nie lubiłem bliskości ludzi, już nie. - Co tak sam siedzisz? - zapytał przyjaźnie, dolewając mi whisky do szklanki pustej już szklanki, choć o to nie poprosiłem.
Przetrzymałem chwilę jego spojrzenie, nim chwyciwszy szklankę, opróżniłem ją jednym haustem. A w odpowiedzi tylko wzruszyłem ramionami.
- Czekasz na kogoś? - zapytał natychmiast, rozglądając się dookoła. Jakby mógł zobaczyć mojego potencjalnego towarzysza. Uśmiechnąłem się tylko krzywo i odstawiłem szklankę na blat. Już chciałem się ewakuować w jakieś mniej uczęszczane miejsce albo w ogóle z baru, ale powstrzymało mnie kolejne pytanie. - Dziewczyna cię rzuciła? - słyszałem w jego głosie, że żartuje, więc nie zareagowałem na jego uwagę, posłałem mu tylko wymowne spojrzenie. - Tyle pijesz, że na pewno musiało ci się coś przykrego dzisiaj stać.
Och, chłopczyku, nawet nie wiesz, ile mam powodów do zapijania smutków... Problem polega jednak na tym, że z moją przemianą materii osiągnięcie stanu gorszego niż lekkie wstawienie jest awykonalne. Nad czym szczerze ubolewam.
Sięgnąłem do kieszeni po portfel, wyciągnąłem z niego odpowiednią kwotę za drinki, wliczając spory napiwek, po czym, uchylając wyimaginowanego kapelusza, zeskoczyłem zgrabnie na ziemię, chcąc zniknąć w tłumie.

Minho? ;p

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Szablon
synestezja
panda graphics